CRM jako nástroj pro přehled, plánování, nastavení cílů, vedení týmu, analytiku a lepší vztahy s klienty. V praxi se jedná o obchodní strategii zaměřenou na zlepšování vztahu se zákazníky. Zde si ukážeme, jak CRM pomáhá obchodníkům.
CRM je klíčovým systém pro každou firmu, ať už jste malá, střední nebo velká firma, vazby s klientem jsou klíčové. Pomocí efektivního zvládání obchodu dokážete udržet stávající zákazníky, a naopak oslovit nové.
Stále váháte, zdali je CRM systém vhodný pro vás a vaše podnikání? V dnešním článku se dozvíte všechny důležité informace, které vám pomohou s rozhodováním. CRM systém je ta jednodušší cesta.
Podívejte se v dnešním článku, jak můžete využít kalendář a schůzky v CRM systému Infina. Všichni obchodníci i majitelé firem vědí, jak je čas a plánování důležité. Kompletní seznam schůzek s klienty. Nyní již nezapomenete na další schůzku nebo narozenin
Nynější situace na trhu přeje všem firmám, které se zabývají tepelnými čerpadly a fotovoltaiky. Zapomeňte na odmítání nových klientů nebo zmatenou administrativu a využijte tento čas k růstu svého podnikání díky CRM systému Infina.
Energetická krize zvyšuje poptávku po alternativních zdrojích energie, zároveň však nahrává i agresivnější konkurenci. Díky tomu mnoho firem, i přes svou pracovitost a spolehlivost, zaostává kvůli chybějící automatizaci.
Podstatou moderní obchodní strategie jsou postupy zaměřené na zákazníka, které zároveň ladí s pozitivními obchodními výsledky. Je důležitější než kdy dřív vyvíjet, plánovat a zavést do praxe technologie CRM. Seznam cílů si můžete libovolně vytvářet a maza
E-mailing je základem pro dobře fungující firmu po všech stránkách. Náš Infina systém nabízí jednoduché řešení v podobě přehledného e-mailingu. Spojte se se svými zákazníky a vytvářejte efektivní a personalizované newslettery.
DMS systém umožňuje ukládat a spravovat všechny typy dokumentů, od naskenovaných souborů a e-mailů po prezentace a videa. Tyto dokumenty jsou uloženy v centrální databázi a jsou vyhledatelné a přístupné pro všechny členy týmu.
Seznam všech obchodů a jejich fázi na jednom místě. Mějte přehled o obchodních výsledcích vás a vašeho týmu, díky tomuto chytrému rozdělení a intuitivnímu ovládání je správa obchodů efektivní a snadná.
Správa zákazníků v Infina CRM se zaměřuje na shromažďování, organizaci a analýzu informací o zákaznících, což zahrnuje kontaktní údaje, historii obchodů, komunikaci a další relevantní informace.
LUMI je výkonný nástroj, který pomáhá s tvorbou textů a zároveň zlepšuje fungování CRM systému Infina. Jeho prostřednictvím lze snadno a rychle vytvářet nové texty, zároveň ale nabízí širokou paletu funkcí, které usnadňují práci s CRM systémem
Rádi byste ve vaší firmě používali Infinu upravenou na míru dle vašich požadavků? Neváhejte se nám ozvat a my vám připravíme unikátní řešení.