Modul Statistika v Infina CRM je výkonný nástroj, který vám umožňuje detailně sledovat a analyzovat výkony a aktivity ve vašem pracovním procesu.
Přehled o důležitých datech, jako jsou narozeniny klientů a kolegů či výročí uzavření smluv. Srdcem tohoto modulu je časová osa, která vám umožňuje sledovat události den po dni, což je ideální pro organizaci pracovního dne i dlouhodobé plánování.
V dnešní uspěchané době je plánování a organizace klíčovým faktorem pro dosažení osobních i pracovních cílů. Modul Vize v Infina CRM je nástroj, který vám pomůže jasně definovat a systematicky sledovat vaše vize.
Správný kalendář je klíčem k organizaci a efektivnímu řízení úkolů a aktivit. A pokud se chcete vyhnout chaosu, CRM Infina vám přináší perfektní nástroj pro přehlednou správu všech vašich termínů na jednom místě.
Správa úkolů je klíčovým prvkem pro úspěšnou organizaci práce a efektivní řízení projektů. Infina CRM nabízí intuitivní nástroje, které vám umožní snadno vytvářet, sledovat a spravovat úkoly, a to vše na jednom místě.
V dnešní době, kdy efektivní řízení času a koordinace aktivit hrají klíčovou roli v úspěchu jakékoliv organizace a firmy, je důležité mít nástroj, který umožňuje jednoduché sledování a organizování všech plánovaných událostí.
Infina CRM přichází s nástěnkou, která vám na jednom místě ukáže všechno, co potřebujete vědět! Ať už jde o týmové výsledky, nebo vaše vlastní schůzky. Díky jednoduchému a přehlednému rozhraní máte jako manažer nebo obchodník okamžitý přehled, co se děje.
V polovině prosince 2024 se konal tradiční vánoční večírek společnosti Infina, kde jsme společně s našimi spolupracovníky a významnými klienty oslavili úspěchy roku 2024.
S platformou Make můžete propojit naše Infina CRM s širokou škálou nástrojů a služeb, čímž získáte plnou kontrolu nad svými procesy a usnadníte každodenní činnosti.
LUMI je výkonný nástroj, který pomáhá s tvorbou textů a zároveň zlepšuje fungování CRM systému Infina. Jeho prostřednictvím lze snadno a rychle vytvářet nové texty, zároveň ale nabízí širokou paletu funkcí, které usnadňují práci s CRM systémem
Správa zákazníků v Infina CRM se zaměřuje na shromažďování, organizaci a analýzu informací o zákaznících, což zahrnuje kontaktní údaje, historii obchodů, komunikaci a další relevantní informace.
Seznam všech obchodů a jejich fázi na jednom místě. Mějte přehled o obchodních výsledcích vás a vašeho týmu, díky tomuto chytrému rozdělení a intuitivnímu ovládání je správa obchodů efektivní a snadná.
DMS systém umožňuje ukládat a spravovat všechny typy dokumentů, od naskenovaných souborů a e-mailů po prezentace a videa. Tyto dokumenty jsou uloženy v centrální databázi a jsou vyhledatelné a přístupné pro všechny členy týmu.
E-mailing je základem pro dobře fungující firmu po všech stránkách. Náš Infina systém nabízí jednoduché řešení v podobě přehledného e-mailingu. Spojte se se svými zákazníky a vytvářejte efektivní a personalizované newslettery.
Podstatou moderní obchodní strategie jsou postupy zaměřené na zákazníka, které zároveň ladí s pozitivními obchodními výsledky. Je důležitější než kdy dřív vyvíjet, plánovat a zavést do praxe technologie CRM. Seznam cílů si můžete libovolně vytvářet a maza
Energetická krize zvyšuje poptávku po alternativních zdrojích energie, zároveň však nahrává i agresivnější konkurenci. Díky tomu mnoho firem, i přes svou pracovitost a spolehlivost, zaostává kvůli chybějící automatizaci.
Nynější situace na trhu přeje všem firmám, které se zabývají tepelnými čerpadly a fotovoltaiky. Zapomeňte na odmítání nových klientů nebo zmatenou administrativu a využijte tento čas k růstu svého podnikání díky CRM systému Infina.
Podívejte se v dnešním článku, jak můžete využít kalendář a schůzky v CRM systému Infina. Všichni obchodníci i majitelé firem vědí, jak je čas a plánování důležité. Kompletní seznam schůzek s klienty. Nyní již nezapomenete na další schůzku nebo narozenin
Stále váháte, zdali je CRM systém vhodný pro vás a vaše podnikání? V dnešním článku se dozvíte všechny důležité informace, které vám pomohou s rozhodováním. CRM systém je ta jednodušší cesta.
CRM je klíčovým systém pro každou firmu, ať už jste malá, střední nebo velká firma, vazby s klientem jsou klíčové. Pomocí efektivního zvládání obchodu dokážete udržet stávající zákazníky, a naopak oslovit nové.
CRM jako nástroj pro přehled, plánování, nastavení cílů, vedení týmu, analytiku a lepší vztahy s klienty. V praxi se jedná o obchodní strategii zaměřenou na zlepšování vztahu se zákazníky. Zde si ukážeme, jak CRM pomáhá obchodníkům.
Rádi byste ve vaší firmě používali Infinu upravenou na míru dle vašich požadavků? Neváhejte se nám ozvat a my vám připravíme unikátní řešení.