Jak mít všechny důležité informace o vašich klientech pod kontrolou? Jedině se softwarem Infina

Každý správný podnikatel nebo obchodník by měl mít dokonalý přehled o svých zákaznících. Štěstí i úspěch přeje připraveným, což CRM Infina nabízí. Správa zákazníků se zaměřuje především na shromažďování, organizaci a analýzu informací, což zahrnuje několik důležitých údajů, které potřebujete znát.

CRM je systém, bez kterého se neobejde žádný úspěšný obchodník a díky našemu software Infina můžete mít všechny tyto procesy pod kontrolou. Nedílnou součástí po Kalendáři a Schůzkách patří funkce Klienti neboli Zákazníci. Co v této sekci naleznete?

Důležité údaje

Záložka Klienti vám poskytuje přehledný seznam všech klientů, se kterými jste měli obchod, schůzku či jinou obchodní aktivitu. Klienti se řadí do karet, kde naleznete důležité informace, jako jsou kontaktní údaje, historie obchodů, komunikace a další relevantní informace.

Založení karty klienta

Jak mít všechny potřebné informace o klientech na jednom místě a neztrácet se ve stohách papírů? V dnešním digitalizovaném světě má výhodu každý, kdo myslí dopředu, a právě tím vynikají CRM systémy. Založení klienta funguje velmi jednoduše, vyplníte určité položky, bez kterých se v businessu neobejdete.

Zde patří:

+ dalšími údaji jsou například profese, příjmy, výdaje, doplňující informace, sociální sítě, webové stránky, hodnocení či vaše poznámky

Pokročilé funkce filtrování vám umožňují filtrovat klienta dle jednotlivých atributů. Můžete jej vyhledávat například podle stavu, počtu smluv, typu obchodu, ale i dle věku, když vytváříte kampaň pro konkrétní okruh lidí.

Libovolné řazení tabulky

Po kliknutí na tlačítko Seřazení tabulky se zobrazí jednotlivé položky, které si můžete libovolně zobrazit případně skrýt a následně uložit. Jednotlivé položky je možné pomocí funkce Drag&drop přesouvat a definovat si tak vlastní pořadí sloupců, dle vašich preferencí

Tip: Komunikace s vašimi klienty je pro vás klíčová, a i když vy zapomenete na narozeniny či svátek klienta, tak automatizované procesy Infiny nikoliv! To vše si můžete přečíst v předešlém článku.

Detail klienta

Pro detailní přehled každého klienta můžete kliknout na jeho kartu nebo jej vyhledat pomocí jména ve filtru. Pro lepší přehlednost vám zůstává viditelná například profilová fotka, jméno, příjmení nebo kontakt.  

Další nastavení se dělí do jednotlivých sekcí:

  1. Základní údaje – jméno, příjmení, telefon, firma, vztah atd.
  2. Dokumenty – možnost vložení smluv či dokumentů potřebné k uzavření obchodu.
  3. Obchody – výčet a evidence všech uzavřených obchodů s klientem.
  4. Události – informace o schůzkách, jednání či uzavírání obchodu.
  5. Související osoby – zda se jednání či obchodu účastnila i jiná osoba (např. rodina)

Zkušební verze nebo systém na míru?

Máte zájem o unikátní řešení do vaší firmy nebo si chcete systém prvně vyzkoušet? To vše je se systémem Infina možné. Neváhejte se nám ozvat a my vám připravíme unikátní řešení podle vašich požadavků.

Powered by Froala Editor