Jak vytvořit cílené a personalizované e-maily pomocí božského e-mailingu s Infinou?

E-mailing je podstatou marketingového světa, a to i přes fámy, že ho už dávno vytěsnil marketing na sociálních sítích. Není tajemstvím, že právě newslettery jsou pro mnoho obchodníků tajnou zbraní v jejich prodejním arzenálu a dobrou zprávou je, že CRM Infina právě tyto e-mailové nástroje nabízí. Můžete vytvářet efektivnější a personalizovanější zprávy, které povedou k lepším vztahům se zákazníky. 

Potřebujete CRM systém, který uspořádá váš kalendář, pomůže vám v marketingové strategii nebo s optimalizací vašich kontaktů? Ať už hledáte jedno nebo druhé, CRM systém od Infiny vám nabídne řešení šité na míru.

E-mail vs. sociální sítě

Odhaduje se, že na celém světě je asi 3,8 miliardy uživatelů e-mailů, čímž stále zůstává tou nejpopulárnější sociální platformou. Podle údajů zveřejněných od společnosti HubSpot je e-mailový marketing až 40krát účinnější než marketing sociálních sítí.

Fakt: E-mailový marketing stále poskytuje mnohem větší úroveň personalizace a důvěryhodnosti a zároveň je nejčastěji využíván při obchodní korespondenci.

Podstata e-mailingu

Základem newsletterů je tak především organizace a optimalizace vztahů se stávajícími i potenciálními zákazníky, uspořádání kontaktů, automatizace kampaní a možnost sledovat zapojení zákazníků. Mimo jiné jsou hromadné e-maily skvělým nástrojem pro rozšíření vaší zákaznické základny a zvýšení prodejů.

Co náš e-mailing dovede:

- zasílání hromadných e-mailů vašim klientům (oznámení novinek, slev či soutěží)

- plánované odesílání e-mailů v konkrétní den i čas

- identifikovat potenciálního zákazníka v sekci odběratelů

- poskytovat informace, které umožňují vytvářet personalizované e-mailové kampaně,

- využít svá e-mailová data k lepšímu řízení vztahů se zákazníky.

Jednoduché šablony e-mailů

E-mailové nástroje Infina mají předpřipravené různé typy šablon, které umožňují snadnou editaci grafiky i obsahu. V první řadě slouží záložka e-mailingu k hromadnému odesílání různých oznámení (např. slevové akce) a můžete díky nim rozesílat i děkovné dopisy nebo e-maily k narozeninám. Šablony lze nejenom rychle a intuitivně vytvořit, ale navíc vám náš systém poskytne na výběr ze tří typů šablon, které jednoduše změníte podle svých preferencí.

Systém nabízí 3 typy, patří mezi ně Moje šablony, Týmové šablony a Systémové šablony. Náš e-mailing dokáže personifikovat každého zákazníka v oslovení. Systémové šablony jsou tři předpřipravené šablony, konkrétně pro Vánoce, svátky a narozeniny. Týmové šablony naopak můžete využívat všichni ve firemní struktuře, jak se svým týmem nebo s vašim nadřízeným.

Rozvoj růstu vztahů

Díky automatizaci e-mailového marketingu ušetříte především čas a peníze, aniž by jakkoliv utrpěla kvalita vašeho podniku. Navíc náš systém umožňuje ukládat e-mailové konverzace do časových os, což v praxi znamená, že kterýkoliv člen vašeho prodejního týmu může získat úplný kontext o vztahu s daným zákazníkem.

Vy tak máte možnost:

  1. Získat lepší představu o tom, kdo je vaším marketingovým potenciálem.
  2. Zlepšit prodeje zasláním správné zprávy tomu pravému zákazníkovi.
  3. Snadněji najít nové klienty.
  4. Zvýšit zapojení stávajících spotřebitelů, kteří se tak automaticky dostávají i do seznamu odběratelů.

Další možnosti

V záložce e-mailingu můžete prohlížet i historii všech odeslaných e-mailů, včetně jejich dat a stavu, v jakém se e-mail nachází nebo počtu jeho příjemců. V záložce Odběratelé pak najdete přehled všech klientů, ať už stávajících nebo potenciálních. U těch naleznete nejenom veškeré potřebné informace týkající se vašich zakázek, ale navíc i záložku narozenin nebo svátků, které lze editovat jednoduše jedním kliknutím.

Stále váháte?

E-mailing je zkrátka důležitou součástí každé správně fungující firmy. Pokud však stále váháte, zda vám systém nabídne vše potřebné, kontaktujte našeho obchodního zástupce, nebo vyzkoušejte naši 30denní zkušební verzi zdarma a přesvědčte se sami.

Powered by Froala Editor