Jak můžete využít kalendář a schůzky v našem systému Infina?

Kde jinde, než právě v prodeji platí, že čas jsou peníze. Plán vašeho dne ovlivňuje nejen vaše hospodářské výsledky, ale i produktivitu. Kalendář od Infiny vám pomáhá vhodně plánovat schůzky tak, abyste se vyhnuli nepříjemnému pocitu pracovního přetížení. Vy tak máte o svém dni průběžný přehled a klienti zase jistotu, že na něj nezapomenete.

Kalendář je odjakživa důležitým prvkem v jakékoliv firmě, ať už je v papírové podobě nebo v elektronické verzi. Lehce se totiž může stát, že mezi schůzkami, prodejními hovory, událostmi a administrativními aktivitami se necháte zahltit termíny a daty. To je však s CRM systémem Infina minulostí – tam máte vše pěkně pod kontrolou a plánujete schůzky, události a úkoly doslova jedním kliknutím. Proč používat CRM systémy se dočtete zde v našem minulém článku.

Jak efektivně využít kalendář?

Kalendář všech vašich aktivit vám poskytne skvělý vizuální přehled o vašem denním rozvrhu. K tomu všemu můžete sledovat i časové možnosti ostatních členů vašeho týmu, naplánovat jim schůzky, sdílet je s nimi nebo je na ně pozvat. 

Dále můžete:

Při vytvoření nové události stačí kliknout na konkrétní políčko v kalendáři, a to vám intuitivně pomůže vyplnit vše potřebné (např. typ plánované aktivity). Jakmile se den a čas aktivity přiblíží, notifikace vás na plánovanou schůzku, úkol nebo událost upozorní.

Jednoduché plánování schůzek

Díky CRM systému Infina nebylo nikdy jednodušší přijít na schůzku včas. Navrhněte čas schůzky, propojte ho se stávajícím kontaktem nebo vytvořte rovnou nový. Všechny poctivě zapsané aktivity se propíšou i do vaší obchodní agendy – důležité telefonáty, postřehy ze schůzek nebo poznámky k úkolům. Časem si tak vytvoříte pořádný balík informací o každém zákazníkovi, se kterým jste se kdy sešli. 

Vy se tak zpětně můžete kdykoliv podívat:

Tím vším získá klient pocit, že je pro vás prioritou. V takové historii si můžete připomenout vše podstatné i po letech. Vztahy se zákazníky neohrozí ani odchod některého člena z týmu. Jeho nástupce může díky tomuto systému plynule navázat na jeho práci

Jak schůzku naplánovat?

Na úplném počátku je potřeba domluvit termín s klientem, který bude vyhovovat vám oběma. Díky kalendáři se vyhnete dvojím rezervacím a nekonečnému domlouvání a zároveň se vám zobrazí i přehled všech dalších schůzek (včetně jejich podrobností). Schůzky lze založit nebo zrušit jedním kliknutím, přes jednoduché filtrování zobrazíte schůzky kolegů, případně ji domluvíte online.

K samotnému vytvoření schůzky je potřeba vyplnit povinná pole, od přesného termínu, přes název, až po typ schůzky. V případě nového klienta se díky pouhém jménu a telefonnímu číslu vytvoří nová karta; kartu stávajícího klienta lze intuitivně vyhledat. K tomu všemu je možné vybrat kolegu z týmu, který vás na schůzku doprovodí (notifikace do e-mailu a propsání schůzky do jeho vlastního kalendáře je u nás samozřejmostí). V případě potřeby je možné ke schůzce přiložit libovolné office dokumenty, které mohou mít velikost až 20 MB.

Tip pro vás: Pokud stále váháte, zda náš systém vůbec využijete, vyzkoušejte 30denní zkušební verzi zdarma.

Zakládáme si na detailech

V systému CRM Infina je mnoho hlavních funkcí, my si však dáváme záležet i na detailech. Jednotlivé akce je možné přizpůsobit, editovat, kdykoliv smazat, ale hlavně je pro lepší přehlednost barevně odlišit. Vše je zkrátka přehledné, intuitivní a pod kontrolou. K tomu všemu je možné vyhodnotit úspěšnost jednotlivých schůzek, tím si buď potvrdíte, že vaše strategie fungují, nebo zjistíte, že je ještě potřeba něco dopilovat. 

Chcete-li si být opravdu jistí, že vám CRM systém Infina nabídne vše potřebné, kontaktujte našeho obchodního zástupce.  

Powered by Froala Editor