Je CRM systém Infina vhodný právě pro váš byznys?

Jednou z nejvíce mylných představ o CRM systémech je, že ho využije pouze malý okruh nejbohatších firem. Pravda je však taková, že CRM systém využijete bez ohledu na profil vaší společnosti, její velikost nebo počet zaměstnanců. Ptáte se, zdali je CRM systém vhodný právě pro vás? Vše se dozvíte v dnešním článku.

CRM Infina je nástroj používaný obchodníky napříč odvětvími, kteří si váží svého času, snaží se zlepšit svou produktivitu a chtějí poskytnout svým zákazníkům nejvyšší komfort. Pokud je vám takový popis sympatický, na nic nečekejte a také se staňte spokojeným uživatelem CRM. Systém Infina vám pomůže ukončit nekonečně chaotické záznamy excelových tabulek, zautomatizuje procesy a poskytne důležité informace o vašich zákaznících. V článku Jak CRM systém pomáhá obchodníkům se můžete dočíst více.

Kdo systém Infina ocení nejvíc? 

Systém CRM Infina je vhodný hned pro několik skupin. Úplně nejjednodušeji se dá říct, že ho ocení každý, kdo se zaměřuje na up-selling a cross-selling. CRM systém bude v těchto případech fungovat jako nástroj spolupráce mezi prodejem, marketingem, inženýrstvím a podporou. Na opačném spektru využití může stát firma, která potřebuje vytvořit vztah mezi prodejci a distribučními sítěmi. Tady bude CRM fungovat tak, aby zefektivnil proces nabídky a přehledně organizoval data. 

Business-to-consumer

Je určený pro specialisty v oboru, kteří poskytují své služby koncovým zákazníkům. V CRM systému využijete především zvýšenou pozornost organizaci dat všech klientů, sledování e-mailů a plánování dokumentů. Radost vám udělá i sofistikovaná analytika, prognózy a funkce umělé inteligence, která umožní personalizovat zkušenosti klientů a podpořit tak jejich loajalitu. 

Business-to-business

CRM systém Infina využijete i v případě, že jsou vašimi klienty podniky, které mají své vlastní potřeby a procesy přizpůsobené na míru. Zde využijete především větší pozornost věnovanou zákaznickým službám a interakci s více osobami s rozhodovací pravomocí. V režimu B2B oceníte také pokročilé nástroje pro správu dat, které umožní vašemu týmu zvolit nejúčinnější postup v prodejních cyklech.

Kdo dále ocení CRM Infina systém?

  1. Jakýkoliv podnik s prodejním týmem – řízení vztahů může identifikovat různé trendy v chování zákazníků a může jim pomoci při prodeji produktů. 
  2. Jakýkoliv podnik používající marketing – informace o prodeji ze záznamů zákazníků pomohou k doladění marketingových kampaní.
  3. Všechny podniky, které vytvářejí nabídky či faktury – jediný softwarový program může dramaticky zvýšit produktivitu podniku.
  4. Všichni, kteří mají zákazníka jako prioritu – tito obchodníci mají rádi, když jedním kliknutím dohledáte, co u vás kdy kupovali.
  5. Každý, kdo chce zvýšit efektivitu – používáním CRM systému ušetříte každý den spoustu času. 

Tip pro vás: Pokud stále váháte, zda systém obsahuje všechny funkce, které potřebujete, a bylo by pro vás ideální CRM Infinu předem otestovat, vyzkoušejte naši 30denní zkušební verzi zdarma.

Správné nastavení CRM systémů

Při výběru myslete na to, aby CRM systém splňoval všechny důležité požadavky, které vaše firma potřebuje. V podstatě se jedná o nástroj, který vám pomůže dosáhnout lepších zisků, komunikace a jednoduššího budování vztahů. To však funguje v případě, že je takový systém dobře nastaven. Chcete-li si být svým procesem výběru opravdu jisti, kontaktujte našeho obchodního zástupce, který vám Infinu představí, zároveň pomůže se zaškolením zaměstnanců, garantuje bezpečnost dat, ale hlavně pomůže vytvořit program na míru přesně vašim požadavkům.

Powered by Froala Editor