Zbavte se chaosu a mějte všechny klienty, úkoly a schůzky pod kontrolou s naším CRM systémem.
Výkonný software pro řízení
a provoz úspěšné firmy.
INFINA CRM
Ušetřete hodiny času
Chytré řízení obchodu
Vše na jednom místě
Průběžné připomínání
O aplikaci Infina CRM
Infina je moderní CRM platforma navržená pro obchodní týmy, která přináší chytré řízení obchodu, automatizaci procesů a přehledné plánování. Od správy klientů a obchodních případů až po týmovou spolupráci a reporting — vše máte na jednom místě. Ideální řešení pro fotovoltaické firmy, montážní týmy, finanční poradce, realitní kanceláře, obchodníky i manažery, kteří chtějí ušetřit čas, zvýšit výkon a mít absolutní kontrolu nad obchodem.
Na trhu
Zkušenosti, které mění výkon obchodu
Používá náš systém
Důvěřují nám profesionálové napříč obory
Por různé formy podnikání
U nás si vybere každý
Services
Powerful AI Services Tailored to You
Automated AI - Data Analysis
Leverage artificial intelligence to collect, analyze, and visualize data trends, helping businesses make smarter, faster decisions.
Intelligent Customer Support
Enhance customer experiences with smart chatbots and virtual assistants. Deliver instant, 24/7 support
Predictive Maintenance Solutions
Prevent failures before they happen using AI-driven monitoring tools. Track machine health, predict breakdowns, and reduce downtime
MODULY SYTÉMU INFINA CRM
Objevte jak Infinu využít
Přehledná nástěnka
Zobrazte si ty nejdůležitější údaje, grafy, dokumenty a soutěže na jednom místě.
Chytrý kalendář
Jednotný kalendář dovolí organizovat všechny moduly a propojit s Google Kalendářem.
Jednoduchý e-mailing
Integrovaný e-mailingový systém usnadní práci s klienty nebo firemními kolegy.
Fotovoltaika
Unikátní kalkulátor, simulace výkonu elektrárny či grafické zpracování nabídky.
Úkoly
Zadávejte úkoly jednoduše celému týmu nebo jednotlivým kolegům.
Aktivity a schůzky
Kompletní seznam aktivit s klienty. Nyní již nezapomenete na další schůzku.
Plánování cílů
Kompletní správu cílů a vizí v rámci časového období pro nastavení strategických plánů.
Správa dokumentů
Naskenované soubory, detaily o klientech, historie komunikace - o to vše se stará DMS systém.
Obchodní případy
Vy i Váš manažer bude vědět, kolik máte rozjednaných obchodů a v jaké fázi se obchody nachází.
Zákazníci
Kompletní evidence všech zákazníků, přehledně zpracovaná historie událostí s klientem.
Projekty
Vytváření projektů, sledování času a nákladů na jednotlivé projekty, plánování a řízení aktivit.
Generování dokumentů
Nabídkové listy, smlouvy, reklamační protokoly - to vše v unikátním vzhledu na pár kliknutí.
Organizace
Správa oprávnění napříč systémem, přehledná struktura týmu.
Sklad
Umožňuje spravovat skladové zásoby, vkládat a odebírat zboží a vytvářet zprávy o stavu skladu.
Vlastní pole
Jednoduše si vytvořte vlastní tabulky či formuláře a mějte vše přehledně v jednom systému.
Callcentrum
Vytváření a řízení hovorů, záznam a ukládání hovorů, analýza úspěšnosti.
Faktury a platby
Zákazníci mohou v systému vidět své faktury a provádět platby online.
Cestovní příkazy
Výchozí i cílové místo cesty, vzdálenost kilometrů a počet strávených hodin.
Reporting
Důležitý nástroj pro monitorování výkonnosti a zlepšování obchodních procesů.
Virtuální asistentka OREXA
Poznejte virtuální asistenku OREXA, výkonný modul připravený poskytnout podporu.
INFINA SYSTÉM CRM
Tarify a ceník
Infina Start
390 Kč / měsíc bez DPH
Pro jednotlivce a malé obchodní týmy, které hledají jednoduché a rychlé řešení pro správu kontaktů, obchodních příležitostí a každodenní komunikace.
Oblíbené
Infina Profesionál
690 Kč / měsíc bez DPH
Pro střední a velké obchodní týmy, které potřebují pokročilé nástroje pro řízení obchodního procesu, týmovou spolupráci a efektivní reporting.
Infina na míru
Individuálně
Pro velké a náročné obchodní týmy s úpravou systému na míru dle vlastní specifikace, vlastních procesů a konzultací pro maximální efektivitu.
Regerence
Co o nás říkají naši klienti

Díky Infině máme v naší korporaci kvalitní Software po řízení celé maloobchodní divize. Osobně tento software využívám každý den, ať už k plánování, nebo kontrole zaměstnanců.

Infina automaticky plánuje obchodníkům schůzky s klienty dle definovaných parametrů a tím jim šetří spoustu času. Jsme rádi, že využíváme právě systém Infina.

Naprosto výjimečná zkušenost! Jejich unikátní systém nám umožňuje efektivně evidovat naše potenciální zákazníky, spravedlivě alokovat profity obchodníkům a řídit servisní požadavky. Jsme nadšeni jejich profesionálním přístupem a skvělým výsledkem, který nám přinesli.

Díky Infině naši finanční poradci pracují efektivněji. Mohou si evidovat své plány vs. reálné výsledky, schůzky, kontakty, rozpracovanost klientů a je zde spousta dalších vychytávek. Infina nám pomáhá orientovat se v pracovním procesu.

Infina mi pomáhá řídit callcentrum společnosti. Napomáhá nám taky se zvládáním růstu našeho týmu. Kluci z IT byli velice ochotní zvládnout naše nadstandartní požadavky. 🙂 Díky za spolupráci!

Žádné řešení nesplňuje tak vysoké nároky jako Infina. Nechali jsme si například na míru připravit unikatní proces montáží či evidenci produktů, celý tým odvedl skvělou práci, jsme velmi spokojeni!

Pomocí Infiny dokážeme jednoduše vést obchodní příprady s klienty a mít přehled o celém dění ve firmě. Tým z Infiny rychle a efektivně reaguje na všechny naše požadavky, komunikace zde probíhá na výbornou.

Spolupráce s Infina pro nás znamená nadstandardní servis. Jejich tým nám dodal jedinečný systém, který nám výrazně ulehčuje sledování aktivity v areálu. Díky němu máme přehled o počtu osob v objektu, evidenci návštěvníků jednotlivých budov a řadu dalších skvělých funkcí.